New Look 7.8

Assalamualaikum,
Setelah berapa 1380298302 kali, akhirnya bertukar jugak header and officially new look. Sebab aku tahu header aku yang terdahulu amatlah menggugat sebab whole header gambar mamat korea
kan? Kali ni pun ada jugaklah. Memang takleh lari XP Nak letak muka sendiri, tak konfident eden. Simple je pun header tu sebab aku dah kerah otak bukan main lama lagi nak cari idea. Lama tak main dengan photoshop so header pun jadi "awkward" laaa. Tapi aku suka XD


Hajat nak tukar kepada simple template memang tak kesampaian jugak kali ni. Sebab aku selesa dengan classic template ni yang coding senang nak faham pastu takde banyak error so senang kerja aku. Dah try follow banyak tutorial tapi tak terhasil apa yang aku nak hasilkan. So, senang citer kita recycle lah mana yang boleh. hehehe Sebenarnya ada lagi yang aku nak ubah tapi watlek watpeace nanti-nanti bila free. Sebab esok kena bangun awal, gosok baju nak pergi Kuantan majlis kawin, melawat sedara sepapak balik malam. Memang takreti nak letak fullstop pun ^^ 

Till then.





No comments:

Post a Comment