Last Paper.

Assalamualaikum.
Hari ni dah masuk hari ke-4 aku bosantaktahunakbuatapadalambilikkathostel. Haha XD Bosannya takboleh nak ceritalah. Kata je duduk kt KL, baik aku duduk rumah. Takbosan pun huhu Duduk rumah jadual aku confirm packed ! haha Takterkawal adalah. Nak buat itu, ini .. semua nak buat. Tu kalau kat rumah laa, sekarang aku kat hostel =='


Sabar lahh.. sabar. Baru Seminggu lebih stay sini dah banyak komplen ! Aku sebenarnya jarang sangat-sangat rasa bosan melainkan, aku memang takde apa nak buat. Kalau ada assignment tu lain cerita lah kan. Ni ZERO. Class dah habis daa. Kalau dah final takkan tetiba ada plak kuliah kan, .. . Yang bermain-main dalam kepala ni.. study. Studylah nak oiiii ... . cakap nak forflettt. =,=
Cita-cita nak hiatus sampai final tak kesampaian laah. Gap terlampau panjang, taktahan.

Nak throwback #tb boleh ? 4 Januari 2014, tahun lepas.. Merupakan first class aku untuk ambil lesen. haha XD Teringat lagi waktu tu. Dah la takberteman sepanjang dengar ceramah yg 5 jam ++ tu.. tertidur.. eh eh penceramah tu terperasan plakk aku tidur. Dah jadi mangsa. Kena jawab soalan, nasib betul .. hihi . Ni ada entri yang aku ceritakan detikk yang berpontengsi untuk memalukan aku . tsk tsk

Part 1 
Part 2

Tahun baru. Ramai blogger yang tukar template, design, baju, seluar blog dorang. Aku ? Hampeh ! haha Maaf laa. Mood tu takdatang lah. Kalau dah muakk, bosan mintak ampun lah ye. ^^ Dah jam 4.30 petang, makan pagi pun tak. tengah hari pun taak. Haishhh malas betul nak turun bawah (cafe hostel) . Bawah je pun. Lif ada, tak nak lif konon nak exercise, tangga pun ada . ==' Sabarlah wahai perott, nanti aku refill kau eh.


5 comments:

  1. Gudluck for your final exam sis !:) heeee

    ReplyDelete
  2. Kita kalau kat hostel memang fikir nak balik rumah je huhu. Good luck ya!

    ReplyDelete
  3. sabaq naaaaa... all the best untuk baki paper yg tinggal (:

    ReplyDelete
  4. Hehehe kalau kat rumah memang semangat je nak buat memacam. Kat hostel je yg cam hmm ada life ke tak ni? Hahaha

    ReplyDelete
  5. @Adam Faiz : terima kasih AdamFaiz. InsyaAllah. last payperhh ! Ohyeah XD
    @Nblh : Hehe Nama pun ddk hostel kan. Rumah ttp dihati <3
    @Izzati Amira : InsyaAllah Kak Zati. Last paper Multimedia. Esok lah : 3
    @Nadratul Syazwana : haha XD Kat rumah semua benda nak buat. Kt hostel je mcm krik krik je kan ? ehehe ^^

    ReplyDelete