11:50 P.M. 14.10.2014

Assalamualaikum.
Tanpa meninggalkan blog ni tak berupdate walaupun sehari, so aku share lah jugak hasil kerja aku tadi. Bosan memang bosan sebab idea tak hadooo.


Ni pun taktahu nak taip apa. Biasa idea merapu-rapu aku banyak. Sekarang semua dah hilang entah kemana. Sebenarnya, aku taksabar nak balikk Tranungg ! Taktahu kenapa, rasa nak balik cepat-cepat. Maybe sebab sekarang ni assignment pun dah ada menanti, task nak kena submit pun
adalah sikit berbanding masa short sem dulu. Short sem dulu aku enjoy je lebih. hehe ^^

Ni baru betul student life. haha Tapi alhamdulillah ni minat aku. So tak ada terasa macam terpaksa sangat. Sebab ni pun minat, passion aku. Berbeza masa sekolah menengah. =='

Chemistry, Additional Mathematics, Biology, Physics.

4 adik-beradik ni memang aku dah serik jumpa masa 2tahun dalam tingkatan 4 & 5. Cukup lah setahun lebih aku duk mengadap menda yang aku sendiri pun takfaham. Cg mengajar semua masuk telinga kanan, keluar telinga kiri. Takpun, bila dalam Lab faham, bila dalam class bukan main eksited lagi bagi response bila cg tanya. Bila keluar je class, melangkah setapak dua daripada Lab, semua ilmu tu hilang. Okeyy, tak berkat kan ilmu yang aku dapat tu =.=

Masuk U ni lah aku nak betulkan balik apa yang takbetul. Dulu, aku banyak main-main time belajar 4 beradik tu, sekarang aku nak buat yang paling terbaik untuk Sem 1 ni. Dan SEM yang seterusnya.
Sebab target aku, CGPA mesti above 3.5 

InsyaAllah.
#sesungguhnya tajuk entry aku memang ni je termampu aku fikir. Merapu tahap godzilla


1 comment:

  1. gambar tu yang belakang dah tahu song jae rim.
    yang kat depan tu punyalah pikir siapa rupa2nya song jae rim versi misai dan janggut hehehe -.-

    goodluck dekat u tuuuu.. semoga tercapai dapat cgpa yg tinggi.

    ReplyDelete