Sudah Mencapai 500 Followers ^^



Assalamualaikum.
Curi masa kejap nak update entry ni. hehe Alhamdulillah, akhirnya dah sampai target nak ada followers melebihi 500 orang. Tiga angka tu ^^ haha Even tak sampai lagi 4 angka, okey lah tu.. . Awal tahun, followers aku ada seratus lebih je kott. Nampak tak ? 3 tahun blogging tapi ada seratus lebih je followers ==' huhu Manyak sedihh...

Macam mana aku naikkan followers aku ? Senang je. Rajinkan diri untuk join segala GA, segmen, contest yang dianjurkan. Selain tu, walking blogwalking ke blog lain ^^ Jangan sombong sangat =.= hehe Aku mmg bukan peramah doe. So, aku ramahkan diri ni yang tak berapa nak ramah ni, untuk tambah followers, then dapat jugak berkenalan sesama blogger kan ?

Well, start petang ni sehingga hari Ahad, aku semi-hiatus. Bukan sebab nak sambung belajr, tapi sebab nak pergi sambut wedding ayah saudara, so takde masa lah kowt nak blogwalking blog korang-korang, .. So, sila tinggalkan jejak langkah tapak kasut anda yer ^^


Nanti aku blogwalking and follow korang balik. Jangan lupa klik klik iklan hehe
Tabung untuk universiti nanti. Tinggal berapa hari je lagi sisa-sisa hari yang tinggal untuk bersuka ria Nanti tak boleh main-main dah. Ekisted weyhh ^^


2 comments:

  1. wah! congrat anies..kite punye bru 20 lebih..huhuT.T

    ReplyDelete
  2. wahhhh tahniah ya...

    #terima kasih sudi join... blog ini tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/06/senarai-url-blog-5.html

    ReplyDelete