Running Man Is The Best : Lee Kwang Soo Edition

Assalamualaikum semua.
Anyonghaseyo oraebun !!! Perhatian ! Entry ini akan penuh dengan GIF/picture . So, please keep calm and do enjoy ^^ Korang, sape sini minat/tak minat Running Man ? Nak buat bancian jap ni. haha Pleaselah weyh, Running Man ni best sangat kot.


Haha Nampak tak muka eksited Jae Suk ? Bukan senang Suk Jin nak angkat orang kehulu-hilir. Dalam Running Man nilah chance nya ! ^^ Kalau tengok Running Man ni kan, kalo tak gelak sakan kalah beruk mak yung memang tak sah. haha Terutamanya kalau berkenaan dengan Kwang Soo ! Oh Lee Kwang Soo.. Our Icon Of Betrayel.. Our Girin..




Yang ni memang tak boleh lari lah.. Selalu je jadi si bengap plus si mangsa pembuli oleh yang lain. Aku kadang sedih, kadang fade up kadang sakit hati, kadang bengang dengan Kwang Soo. hahaha Dia lah satu-satunya carta nombor satu favourite member dalam RM. There's no one can replace him. Kwang Soo oppa, saranghaeyo ! LOL Mesti pelik je bunyinya kalau aku tukarkan 'oppa' tu kepada 'abang' . Abang Kwang Soo =.= Weirdo

Thanks to him jugak, aku adore sangat-sangat RM. Tak akan pernah terlepas satu pun episode. Even episode awal-awal dulu aku ada je missed. haha Dulu, ingatkan lepas habis SPM, nak katamkan terus semua ep RM, tapi tu cuma impian jelah.. Haremm nak buat ==' haha

Lagi satu, aku jugak suka tengok dia dengan Jihyo unni. So so adorable. Bestkan kalo dapat abang macam ni ^^ hehe Caring jangan cakap lah. Tipu kalao korang tak perasan. Dia sangat respect others member, even selalu je kadang-kadang nampak kuangjaq. bhaha. In reality dia lain. Tapi dia tetap my Lee Kwang Soo *muntahpelangi**


Selalu je jadi partner time turun tangga. hagahaga ^^ Time tu jelah.. haha Korang jangan salah faham pulak caracter Ji Hyo dalam RM dengan dekat luar. Dekat luar, dia sangat-sangat rapat dengan Kwang Soo. Macam adik dengan kakak. Jihyo unni ni pun lawa. Sape nak tolak kalao dapat kakak cun macam ni kan ?? Kecuali kuat berparti ! haha Selalu je kena kelentong. Tapi, tu hak dia. Tak rugi lagi. Dapat tumpang puplisiti dia :D *anganmakjemah*


And always protect his unnie. Kwang Soo-yya, I want to be your dongsaeng ^^ hehe Patutlah Jihyo unni so so much sayang dekat dia kan  ? Bukan Jihyo je, member lain pun sama. So lucky to be a maknae ... essp in running man !


But at the end, Jihyo unni lah yang selalu take care her dongsaeng ^^ Untung lah Kwang Soo ada kakak macam Jihyo unnie. Untunglah Jihyo unnie dapat adik macam Kwang Soo..


Both dapat manfaat. Macam belajar science daa.. haha Apa nama nya erk ? Oh ! Mutualism kan ?? Both get benefits. So, kita boleh simpulkan bahawasanya, Kwang Soo ni ialah oksigen, Jihyo pulak karbon dioksida. Both need each other untuk survive. 

Nampak tak kredebiliti aku untuk menjadi cikgu ? Puiiey ! Konferm semua student aku tidur. Lainlah kalau cikgu yang mengajarnya rupanya macam ni .... Hari-hari datang sekolah. Siap suruh buat extra kelas lagi tuh ==' Sape tu ?? Aku lah.. haha

Bayangkan ni rupa cikgu Sejarah korang ?? *buat fangirl jelah**


So sape lagi lepas ni nak skipped kelas ? ^^ hahaha Untuk fanboys pulak, ni cg. Sejarah korang. Please get ready untuk your extra class sampai midnight okey hahaha


Wah nampaknya banyak gambar daripada cerita kan ? haha Biar gambar je yang berbicara. Hari ni kan Wednesday. So boleh jadi wordless Wednesday. Lagipun, banyak sangat gelagat dan aksi terovedose Kwang Soo nak share =.= Ngahaha

Ahah ! Nak share ni.. Salah satu episode yang aku gelak memang sampai kembang kempis perut ! Serius tak tipu.. Senakk perut aku suka. Sebab memang lawak sangat. Aku malas nak ingat ep yang mana .. Part yang seluar Jae Suk terlucut tu, sebab Suk Jin.. haha


Pastu, part Kwang Soo nak cover Jae Suk dengan tuala tapi last last dia pulak yang terjatuh dalam air. Korang ingat tak ? hahaha Ya Allah.. Sangat-sangat kelakar. Memang boleh pecah perut la... :D Sape tak caye tu, pergi search then try tengok sampai habis. XD

Oh ye.. Aku ni memang jenis yang kalo adore someone tu.. Memang adore sangat-sangat. Kalo Kwang Soo tersingkir awal kan, mesti hilang mood aku haha Pastu, aku mesti support kumpulan yang Kwang Soo je ada, even dia memang always menjadi pengacau terhebat ^^


My husband and I... haha dengan anak kitaorang ???! kihkihkih Tinggi betul cita-cita aku kan ? Tapi, tak sabar nak tunggu Kwang Soo kahwin.. Dah 30 daaa.. ==' Sebenarnya, dah nak sampaikat penamat.. Hurmmm :( Buat entry panjang-panjang, macam lah ada yang baca kan? bhaha

Terlalu banyak story nak share dengan korang.. terlalu banyak aksi/gelagat
Kwang Soo aku nak dedahkan.. haha Bunyi macam kejam je aku ni.
Tapi for sure, Kwang Soo ni memang penyeri dalam RM. TQVM
Kwang Soo sebab dah hiburkan hati ni ..


Nantikan Running Man Is The Best : Monday Couple Edition okeyh. Banyak sangat aku nak story mory. Can't wait.. haha Aku pulakk yang terlebih eksited. Forever Monday Couple.




10 comments:

  1. Saya peminat RM hehe Saya suka semua ahli RM sebab giler lawak! haha tapi......... Lee Kwang Soo and JoOngki paling CUTE hahaha

    ReplyDelete
  2. Post awak menarik ^^ haha , saya baca smpi habis kott xD

    ReplyDelete
  3. woahhh...samela kitew...paling minat kwang soo >.< sgt2 agree! kwang soo slalu caring psl jihyo..hihi kdg2 kitew lagi suka tgok kwangsoo dengan jihyo drpd jihyo dgn gary! XD oppss, sorry monday couple shipper. LOL

    p/s : 2nd member paling kitew suka is HAHA :)

    ReplyDelete
  4. kak sally lama gila tak follow RM dah...last yg ada CNBLUE tu je...tu pun dah berapa minggu baru sempat nak tgk...

    tapi RM mmg best :)

    ReplyDelete
  5. dalam running man yang paling saya suka memang kwang soo sebab dia betrayer, hahaha. kadang-kadang dia tu overacting sikit, tapi comel. xD
    kalau dia jadi cikgu sejarah, haihh bukan focus study, focus tengok muka dia je adalah.

    ReplyDelete
  6. kwangsoo ni lawak tpi menyakitkan hati. mmng patut ahli RM semua asyik belasah dia je. haha xD

    ReplyDelete
  7. hensem giler cikgu sejarah :D .. dulu tak minat RM, Lepas dah belajar tengok, rasa nak tengok lagi. memang virus sungguh laa RM nie :P

    ReplyDelete
  8. Ima pun layan RM. Heee... Best an ?

    ReplyDelete
  9. Saya juga suka kwang soo sama song ji hyo, mereka best idola saya di RM :D

    ReplyDelete
  10. Hmm.. tak pernah lagi tengok.. tengok la kalau ada masa nak cari online mula dari episod 1 xD Layan Roomate dulu.. tu pun sampai episod 3 je xD

    ReplyDelete