Burning Idol And MAMAMOO

Assalamualaikum readers..
Anyonghaseyo boice.. peeps.. kpoppers.
Currently tengah bosan taktahu nak update pasal apa kan, so why not shared whats in my mind. *baq kata Mark Zuckeberg**


1. Lee Jonghyun & MAMAMOO

Kalo korang one of the kpoppers kan, mesti familiar dengan : allkpop.com kan ? One of the article, of course about my burning soul : Lee Jonghyun-shi ^^ Yeah ! Akhirnya.. Jonghyun ni akan muncul dalam satu MV group baru iaitu MAMAMOO. Aku dah tengok video behind-the-scene and Jonghyun so so adorable plus handsome.. Memang tak boleh berpisah langsung dengan guitar ==' Takpelah.. as long you happy burning-yya XD

Check out the video here : Behind-the-scene Jonghyun and MAMAMOO MV




2. CN Blue Live - Can't Stop Live In Kuala Lumpur

Seperti yang sedia maklum, CN Blue akan adakan concert jelajahnya di Malaysia pada 09.08.14 Dan secara rasminya, aku tak pergi haha Aku mana lah ada duit nak pergi kot.. paling murah ticketnya pun RM 100 ++ So, memang jangan mimpilah nak pergi okey =.= Ni ada sedikit informasi mengenai pembahagian kategori tiket konsert.

Bagi aku harga tiket ni dah kira murah dan okeyh ^^ Kalau mak abah aku benarkan sekalipun untuk pergi konsert ni, maybe aku tak pergi jugak. Reason ? I have my own reason. Tapi sape tak nak jumpa FTF dengan bias dorang kan ? Essp my Jonghyun<3 Tiket-tiket ini dibahagikan kepada 7 kategori iaitu :

I. VVIP - RM 588 (number seat)
II. Rock Zone - RM 548 (standing)
III. VVIP 2 - RM 548 (number seat)
IV. PS1 - RM 488 (number seat)
V. PS2 - RM 388 (number seat)
VI. PS3 - RM288 (free seating)
VII. PS4 - RM188 (free seating)

For those yang tak sempat nak beli masa pelancaran tiket, korang boleh beli secara online di :

http://ticketcharge.com.my @ dapatkan tiket di ibu pejabat TicketCarge,
Speedy music store,Victoria music center, Neway Karaoke outlet dan
Celcom Blue Cube outlet.

Maklumat lanjut mengenai konsert, boleh layari facebook IME PRODUCTIONS di :

www.facebook.com/imepmy
facebook rasmi CN BLUE di www.facebook.com/CNBLUEOfficial


3. Good Luck MV dah release !

B2uties ? Anyone ? haha Akhirnya, released jugak MV Goodluck by BEAST. Aku suka sangat dengan teaser all members ! Sangat-sangat jjang .. terutamanya Doojun-shi ^^ Baru 12 jam ++ released, views dah nak hampir half million ?! Perhh..

BEAST - Good Luck Official Music Video

Sebelum layan MV Good Luck, aku suka sangat dengan MV No More. Lagu best..

BEAST - No More Official Music Video

Andaikan Beastagram betul-betul wujud .. haha Mesti semu histeria kan ? Ish3x Keep calm dear b2auties.. ^^ Tapi Instagram dah ada kan.. Tak ada beza pun.. XD Sape-sape yang ada IG tu, jom pakat follow our lovely bias.. Kalau aku mestilah Doojun <3

Tu je perkongsian untuk tengah hari ni..


1 comment: