Hadiah Giveaway Jadikan Hadiah Hari Ibu

Walaupun hari ibu lambat lagi iaitu pada 11 Mei. Tak semestinya bila hari ibu baru nak 
bagi hadiah kan ? Baru nak bagi kek kan ? Baru nak buat kad guna kertas A4 warna 
warni kan.. Hari-hari sebenarnya hari Ibu. Cuma kalo Hari Ibu ni special sikit lah. Tak 
macam hari-hari lain. Special macam mana ? 

Bukannaya haritu ada sales besar-besaran, bukannya ada promosi harga runtuh kat 
Sogo ker, cuma special lah XD hehe So, semalam, 7 Mei . Hadiah yang aku nanti-
nantikan dah sampai. Tada ~ 


Saje je letak dua gambar. Baahahaha .Nampak tak tekstur dia ? Bukan main berombak-
ombak lagi kan. Sebenarnya, tak sempat aku bukak, mak aku dah rasmikan. Hancoss 
plan aku ==' So, yang ni aku recycle balik dari tong sampah. Baru aku niat nak bagi 
surprise sikit kat omma. 

Sempena Mother's Day lah kan. Alih-alih, mak aku yang surprise kan aku. Apakah isi 
disebaliknya ?? Acu teka acu teka. Tak payah teka, jawapannya dalam gambar di 
bawah ni hah :

<< D o u b l e  . S t e m c e l l >>


Bukan main eksited lagi muka omma. Aku sendiri pun tak percaya yang aku menang. . 
Aku ni buat jugalah research pasal produk ni guna katalog lah, and of course bantuan 
crush aku iaitu Google. Aku join GA ni : 


Alhamdulillah terpilih jugak sebagai pemenang. Produk ni memang sangat-sangat sesuai 
bagi mereka yang ada masalah kulit, masalah kesihatan contohnya kencing manis, 
migrain, tekanan darah tinggi, boleh baca selanjutnya di sini


InsyaAllah, kesannya amat memberansangkan. Cubalah dulu. Belum cuba belum tahu kan. 
Sepatutnya, hadiah ni dah lama sampai. Tapi disebabkan ada masalah dengan
penghantaran, poslaju ada masalh, so barang tak sampai-sampai. So, aku PM semula Kak
Zai and semalam dengan selamatnya abang Gdex tercegat depan pintu pagar rumah XD 

Even hadiah tanpa dirancang sampai semalam, jimat duit omma. Sebb dia ingat nak beli 
dengan kawan dia sebabkan dah habis yang dia guna. Suka lah tu. hehe Murahnya rezeki 
join giveaway ni. TQVM Kak Zai. Oh, kalo sesiapa berminat dengan produk ni and stay 
area Bukit Rambai, Melaka, boleh lah PM Kak Zai. Kak Zai ni baik orangnya tapi 
maybe dia busy sikit. Biasalah businesswoman kan ? hehe



1 comment:

  1. wah tahniah menang. untung mak anies dpt hadiah hehe

    ReplyDelete