Berita Gembira Buat Blogger

Assalamualaikum. Alhamdulillah. Even aku sendiri pun dah daftar nuffnang tapi sampaikan
sekarang ni, still lagi tak letak iklan yang encik nuffnang bagi. Entah lah. Dulu memang
nuffnang ni menjadi kegilaan untuk newbie. Nak nak macam aku ni yang tak tahu apa
langsung. Nuffnang tu apa ?? Churp churp tu apa ? Hah ! Heartbeat ? Apa tu ? Bukan ke
tajuk lagu 2PM eah ? haha Jahil tak jahilnya aku dulu. Sekarang , semua dah kenal.


Tahniah untuk blogger yang ada dapat CPUV dengan apa ntah satu lagi. Aku pun tak
faham macam mana korang boleh dapat ^^ Yang dapat ni mesti yang aktif bernuffnang.
Tak macam aku. Dah lupa daratan =='

Dulu-dulu, memang aku selalu terkejarkan nuffnang ni. Tapi earning aku tak pernah naik.
huhu Sadiss betol. Kalau ada blogger yang cakap dah cash out 2-3 kali. Huwaaa !!! Sedih
nya aku. Satu sen pun aku tak dapat . Macam tunggu ayam jantan bertelur lah jawabnya.
Tapi, semalam ada satu berita gembira buat blogger yang ada letak iklan nuffnang
dalam blog dorang. Berita apa ?? Hah ! Ni nak buat kecohh satu blogger ni ^^

Selama ni, nak tahu tak ? Setiap kali aku pergi blogwalking kat blog yang ada letak iklan
nuffnang, mesti aku tak nampak kat mana iklan tu. Aku pun pelik. Aikk! Ke blog aku
sorang je yang ada masalah ni ? Ke komputer aku yang terlajakk uzur sampai tak boleh nak
detect iklan nuffnang ?? Ada juga blogger yang cakap, iklan nuffnang kat blog dorang
tak nampak-nampak. Aku ni 2-3 kali scroll down , scroll up . Nampak tak kesungguhan aku
nak click iklan nuffnang korang ?? Yang ada dpat CPUV tu, lagi lah aku semangat. Nak
support korang kan ^^ Kalau iklan 8share tu, terang-terang dah nampak.


So, semalam. Akhirnya. Iklan nuffnang dah kelihatan ! Tahniah tau. So sekarang ni, senang
lah aku nak nampak iklan nuffnang korang . Senang aku nak datang buat amal jariah.
Sambil-sambil tu, boleh rapatkan ukhuwah sesama sendiri. Kalau aku bosan, memang
aku akan datang menyemakk kat blog korang N kasi gift gituhh ^^ hehe

So, kepada sape-sape yang ada dapat CPUV daripada nuffnang tu, jangan malu-malu
nak suh saya klik okey. Saya tak kisah pun. Ala, tunggu tak sampai seminit pun kan ^^


Sebagai balasan, sila-silalah klik iklan kat blog saya ni. Setakat 0.20 sen, alhamdulillah.
Dapat jugak saya cash out suatu hari nanti. *bila lah tu.. **



2 comments:

  1. klik 2 ketol..lisa surihani dgn walls ais krim..tp tak taw la lekat ke tak..

    singgah dari blog syira..:)

    ReplyDelete
  2. kite tak nmpk mana iklan awak so takleh klik . sorryy ,meh la klik libresse kita ke :D

    ReplyDelete