First Segmen : Fill in The Blank


<< Klik banner jika berminat nak join >>

Segmen bakal tamat pada 18 April 2014 Seramai 5 orang pemenang yang bertuah akan dipilih, 2 daripadanya bakal menerima hadiah topup RM5, dan kelima-lima pemenang akan direview manakala semua peserta akan tersenarai dalam bloglist selama sebulan : )

"Kalau saya pemegang black belt, saya akan .. .. .. "

Saya akan ajar Kwang Soo teknik yang betul untuk balas dendam kat Jong Kook. Akan ku ajar segala teknik melibas, melipat, menunggeng, menterbalik, mengopek, menyiang, menghiris, mencincang, menumis dan sebagai balasannya, Kwang Soo akan ajarkan saya cara untuk menjadi betrayel.
haha. Dia kan Icon Of Betrayel . Tinggi tak cita-cita saya : ) Lepas dia balas dendam tu kan, boleh laa dia rembatt semua harta Jae Suk Bhahaha


Selepas Kwangja bermadu dengan Jong Soon , dorang bertiga berdamai dan menjalani kehidupan sebagai sebuah keluarga yang bahagia. Untung Jae Suk ada 2 bini yang cun ! tuh. LOL Maka amanlah hidup Kwang Soo dan adik perempuannya, Kwang Ja.  - The End -

Tapi, saya tak rasa akan berlakunya kesudahan Kwang Soo 'dibuli' oleh ahli RM yang lain. Kalau tak, taksyiokk lah tengok running man kan.

Nasib Kwang Soo Yang Dulu di dalam Running Man :


The best way to wake up someone in Running Man. LOL 

Nasib Kwang Soo Yang Terkini di dalam Running Man :


Even Woo Bin sendiri pun taklepaskan peluang nak buli Kwang Soo hyung. What a good dongsaeng LOL : ) And you know what, virus betrayel Kwang Soo ni dah menular !!! Sampai-sampaikan Yonghwa sendiri pun dah dijangkiti virus dia ni ==' Aku pun nak jugak : D hehe Ni lah akibatnya bila dah terlalu kerap muncul di Running Man. Kesian Yonghwa : ) Hope my burning tak terkena
tempias virus Yonghwa. Tak percaya,

Search Youtube >> Weekly Idol CN Blue . You'll know what I mean.


Sekian. Semoga terhibur. Apa yang diperkatakan di atas tu, hanyalah guraan semata-mata. Dont take too serious okey, dear Boice : ) and Running Man fans out there.  Keep Calm and do support them .

4 comments:

  1. I love the way u continued and descrb bout a black belt Sampai masuk watak kgemaran saya.haha sgt best. anyway mekasihh joined :)

    ReplyDelete
  2. All the best! macam seronok jah nak dapatkan sotong tu.. =D

    ReplyDelete