How I 'Celebrate' 2014 Chinese New Year ?



Yea yeh !! #versi amuk. Okey saje nak kasi tau hari ni birthday one of my lovely friend yang dah jadi sebahagian dari life aku kat HUTESS. and k'org beza umur 1 bulan jerr . hehe So, dia tua sebulan je dari aku tapi perangai aku rasa dua-dua xmatured lagi =.=' dan sebagai mukadimah aku just nak cakap kat sini yang aku dah taksabar nak bwak kereta + dapat lesen. 
huh ! Sabar menanti lesen L yang xsiap lagi tuhh. So, how I 'celebrate' CNY this year ? hehe , .. well senang jer keluar rumah > naik kereta > pergi bandar > shopping : ) Cehh! berangan lesen pun xdapat lagi kan ? hehe Tapi betul la tuh. Bukannyer aku yg drive . Of course my mum. nak cari musibah ke hape kalau aku yg bawak. Hari tuh masa dengar ceramah KPP tu pun aku boleh tertidur, tak ke sia-sia je pengorbanan aku hari tuh. 

Tapi serius makkk! Hah kat sana aku jumpa dua-3 family chinese jer, hehe Majoriti Malays people maa. Syiokkk shopping doe rasa macam dah nak dekat raya puasa dah. So sempat lah jugak aku buat request hujung bulan' dengan ibu aku. 

"Ibu nak beli kasut. Kasut orang sikit jerrrrrrrr"

hohoho Akhirnya berjaya ! and aku masuk je kedai tuhh, pap ! aku tertawan dengan shoes ni. Cinta pandang pertama kottt. Price : RM 49.90. Okeyy la tuh kot .
 

No comments:

Post a Comment