Google Template Kpop

Salam hujung minggu sekalian. Ni nak share la sikit 'ilmu' yang aku baru je tahu. 
Almaklumlah, baru sekarang nak berjinak-jinak dengan keadaan sekeliling. Budak habiss 
SPM kan  : D Okey, baru-baru ni aku ada la niat nak tukar
template Google yang aku tengah pakai sebelum aku guna yang bawah ni. . .. 


Sebelum ni aku guna theme Chelsea . Nampak macam boring jer so aku try la search kat 
Google, >>exo template<< Aku ingat ke ada 2 3 jenis design je. .. Tapi boleh tahan banyak 
la jgak . Kompius aku nak pilih yang mana. Semua cun cun. 

So kalau sesiapa yang minat Kpop ni boleh la try open >> http://www.themebeta.com/
Ada banyak jenis template yang chantekk2x ~ Mungkin ada yang dah tahu tapi takpe lah 
kalau-kalau aku x hengatt website apa, aku boleh rujuk balik kat sini. 

No comments:

Post a Comment