Terima Kasih, cikgu : )



Terima kasih kepada mu cikgu . .. . ~
jasa mu akan ku kenang selalu . ..... ... .. .~

Assalamualaikum. Gambar kt atas tu hanyalah hiasan semata-semata.
Saje nk tunjuk badge batch aku ; Command And Conquer.
Alhamdulillah . Selamat juga tiba kat rumah. Kelas pagi petang malam.
Tapi best : ) Belajar ramai-ramai dengan kawan-kawan yg
bijak pandai. Huh! bestnya jadi orang pandai kn .

Tadi, aku sempat lagi tengok majalah sekolah lama aku .
SMK Sura Dungun. 2010 - 2012 . Cikgu-cikgu kt sekolah 
ni lah yang bantu aku sampai lah kt mana aku sekarang, SBP : D
Rasa rindu sangat-sangat bila ingat kenangn belajar dulu. Tengok muka
cikgu-cikgu mmg touching beb! 

Aku hanya mampu doakan kesejahteraan dorunk. Semoga
Allah memberkati dan meredhai cikgu-cikgu aku. Amin . 



.... to be continued , ...

No comments:

Post a Comment