Pengorbanan

Hello hello. Musim PRU ni, ramai upload gambar jari masing2x. Penuh news feed aku. Hehe Tak po lah. Asal depo bahagia : ) Semalam aku OTW balik dr KT, hadoiimak ai. Dah rasa macm raya. 
Penuh jalan. Sesatt! Banyak sgt kereta mcm semua duk terkejar2x nak beli baju raya kat
Mydin sebab buat sale 70% ! Haduiih! Semangat nye. Siap buat flasmob .

Aku malas la nk upload gambar. Aku layann je depa semua ni. Yang kecik2x pun semangat duk kibar bendera , .. Hahaha. Bulan oh bulan. :) hehe. Meriahnya. "Hoiii! Raya lambat lg. " : D 
Hah. Ni xde kena mengena dengan pengorbanan aku sempena PRU nih. Hari tu kelas SEJ belajr bab pilihan raya. Aku "berzikir" jahh. La .. ilahaillallah 999x ! Haduhh! faham2x jelah kan. Okey. Pengorbanan apa yg telah aku lakukan smpai nk cerita kt org ni? Pengorbanan,


perngorbanan MENGOSONGKAN LOCKER !!!

Mengigau apa aku kosongkan locker aku tuh ? Dh lah barang byk. Dah boleh bt kedai runcit. Semuanya kerana , .. Kejohanan Memanah SBP Peringkat Kebangsaan.

Hehe. Dan terima kasih kepada seorang hamba Allah ni yg telah menjadi pemilik sementara locker aku. Alhamdulillah. Mujur xde yg jaha*am.
Huhu Tu je nak royak. 

No comments:

Post a Comment