Bila Facebook Start Famous



Assalamualaikum. Kali ni tak nak cerita pasal
Irma atau Ayu Raudhah yang selamat lahirkan baby. Sesungguhnya
saya masih muda. Hehe Langsung tak ada kaitan , kan ? Tapi apa
pun tahniah buat 2 orang pasangan selebriti ni. Semoga both
baby boy dapat jadi anak yang soleh , insyaAllah.

Hamboi! Dah  rasa macm dlm Melodi pulak kan ? Segmen Wish. Wish
je kat sape2x yang ko suka HAHA Okey Mengarut =='
 *perasa'an sungguh* Okey sebenarnya tadi masa syokK syoKk 
layan Facebook tetiba teringat pulak masa dulu2x . Masa Facebook 
start famous. Haha Bukan main berebut lagi sorang2x nak compete siapa 
friends paling ramai. Yo yo ado je kan ???! Tu dulu la. Sekarang tak ada dah. 
And aku mengaku jugak yang aku dulu pun selalu 'stalk' kawan aku punya wall. 
Tengok dorunk punya friends, ramai aku ke, dia. 
Haha Tah pape betul . Ni Mark Zuckerberg punye pasal lah. 
Senang2x je jadi jutawan =='

Tapi yang paling best sebenarnya , .. .. . Dulu *even sekarang
pun* aku suka letak Picture Profile aku gmbr lelaki Korea, Taiwan , Model
*tang mana aku kidnapped ntah gambar tu* , and ada jugak
artis Malaysia yang muka macam Korea sikit. Muka ala ala flower
boy gituh. Then, nak jadikan cerita, ada lah hari tu dalam tahun (2009/2010)
ramai jugak lah orang duk usha aku. Kui3x Yang lawaknya yang
usha aku tu perempuan. Aikk! Aku ni perempuan ke lelaki ???

Of course perempuan kan. Dia duk antar chat kat aku. Hello , ..
Hye, ... Yo Wazzup! . .. Mula-mula aku layan je lah. Oh! Dia nak
berkawan je ni. Tu sangkaan pertama aku. Lama2x duk chatting dia
tanya aku, .. " Do you have a girlfriend ? " Aku macam , ..


Lebih kurang lah. Rasa macam, .. . " Eh! Biar betul minah ni . Sawan
ke apa. Weyh! Aku perempuan lah! " Haha Pernah
berlaku tak kat korunk ??! Tak pernah ? Bhaha Untung nya aku
dapat pengalaman mengarut ni. : D Untung lah sangat.

Alhamdulillah semenjak aku mengamalkan cara 'offline' hidup aku
jadi aman. Kalau tak mesti ada chat masuk. Seriusly, aku bukan sombong
tapi aku malas nak layan hamba-hamba Allah yang kat luar sana tu yang 
duk antar chat. Mula2x okey  .... . lama-lama, 
" Awak .. no pfone ada tak ? " What the fish ???!

Geram tahap dewa aku! Tapi kawan aku selalu marah kat
aku. On la chat tu. Senang sikit nak chat. Sesungguhnya aku
sangat lah malas nak bukak chat ni. Nak chat, .. inbox je lah. Senang
sikit. Kalau rasa rajin nak reply aku reply kalau malas, ..
Im sorry *versi Amir Raja Lawak*

Baiklah teman-teman. Esok saya dah nak kembali ke
'castle' . Hehe Biasalah. Mana boleh tinggal lama-lama kat
rumah ni, .. Tahun depan InsyaAllah boleh. 

"SPM cepat lah
pergi lenyap dari diriku ini .. 
Shushhh! Shussh! pergi main jauh-jauh !"




No comments:

Post a Comment