Tak Guna Punya Jantan !

Assalamualaikum.
Amboi seram tak tajuk I? Eh! Jangan salah faham pulak. Ni takde kena mengena dengan manusia yang bergelar LELAKI. Cuma 'jantan' yang aku maksudkan ialah kucing. Hah! kucing... .


Gambar kat atas tuh kesan daripada gigitan gigi si Fiona. Okey Terima kasih. Banyak jugak le darah yang keluar. Tak pasaii pasaii aku yang kena. Semuanya bermula bila aku nak letak balik si Fiona ni
dalam sangkar dia. Aku dah tutup dah pintu. Nak pergi tukar air kejap. Tak lama tuh. Amekoww!
Pintu tu dah terbukak. Aku tengok kat pagar. Dia dah suUUupP ~ keluar celah-celah pagar. Ni bukan 1st time. Dah banyak time dah. Dalam entry ni aku ada cerita gak.  Entry Ni! Okey. Dia selinap keluar. Hadoii. Aku tunggu le depan rumah ditemani angin sayup-sayup.

Rumah dekat pantai. Best jee layan angin malam sorang2. Haiiish. Dah lebih 10 minit ni. Tak lama tu aku dengar bunyi kucing gaduh rebut laki. hehe Bukan rebut laki lah. hahaa Mana aku tahu. Firasat aku menyatakan tu bunyi kucing aku sebab dari siasatan aku ditempat kejadian, ada tompok-
tompok bulu yang keguguran. Ni takdelain bulu kucing aku le nii. Hadoii. Bergurau kasar pulak si Fiona malam ni. 

Aku pergi ambik kunci > buka pintu pagar > terus ke tempat kejadian kedua > mendapati kedua-
dua suspek masih berada di situ  

syuhhhsh! syuuhsh! Aku halau kucing sekor lagi tuh. Kucing ni???! Kucing ni memang berkenan lama dah rasanya dengan kucing aku. Sebab si Fiona reject kot malam ni gaduh. Aku pun halau le
kucing tuh. Dia blahh macam tu je. #dah le takmintak maaf Aku ni dah risau tau takut-takut kucing aku tu cedera. Jantan vs Betina Kahsian si Fiona. Nanti le aku panggil si Jantan tu naik court aku. & kucing aku duduk bawah kereta. Tempat ni ialah rumah jiran aku. Huh! Mujur tuan rumah xde.
Kalau takk.. 

Okey. Kucing aku mengeram kot. Tak tahu nak transalate mcmmana. Aku tak tahu nak buat macam mana nak suh dia keluar. Aku panggil dia buat xlayan. Mcm-mcm ragam cara aku panggil dia. Tak kira dah atas semin ke hapo0.. redah jee! kucing aku kot. Tak lama tuh jiran aku yang rumah
sebelah tempat kejadian balik. 

" Mati aku. Buat taktahu jelah. "

Ye lah. Kan dia ingat aku pencuri ke hape nak curi kereta tuh. Tak pasai-pasai dilabel mcm tu. 15min berlalu. Dgn bantuan kakak aku, dapat tarik dia. Even masa tu dia sangat agresif. Mata bulat gila. takoot aku. Masa tu le dia gigit aku punya jari. Ya Allah. sakit sangat. Sebenarnya aku alas dengan kain lain kat tangan aku tuh. tembus kain tu kena lah jari aku. 
Pedih sesangat. Okey 
The End.



1 comment:

  1. Huhu, kesiannye.. Tu lah, sue pon ade kuceng. jantan, tp die tak gigit tangan. Gigit kaki, best lg rasenye taw :DD

    ReplyDelete