" I tak pun tak nak terlepas! "

Assalamualaikum semua. 
Okey, gambar kat atas tu aku tujukan khas untuk tarikh hari ni >> 12 Disember 2012 > 12.12.12 Lawa kan? Lepas ni dah xde da 13.13.13 atau 14.14.14 Alhamdulillah masih bernyawa lagi kita :) 

Taknak terlepas post sebenarnya. hehehe Ekcelli, baru-baru ni aku ada tempah baju dalam internet. Senang cakap jersey la. Jersey bola yang Chelsea punya. Oh oh oh! Blue kot : D Lawa le..
Sebenarnya tak minat pun Europe punya club ni. Saje suka-suka. Tapi tak sampai-sampai
lagi. Huh okey sabar...

Petang tadi ibu dapat call dari abah. Dia cakap dia cuti tiga bulan. 3 bulan? oh my ! Okey
sebenarnya abah pernah cuti 5 bulan tanpa gaji kot. huh! Dah le tahun depan banyak nak
pakai duit. Aku nak SPM, adik aku nak PMR, kakak aku sambung belajar. Okey dan 2 more weeks
then goodbye sweet dream goodbye home sweet home. Welcome 2013 and I will become the
SPM victim . I mean candidates :) Hahaha LOL SPM kott.

Youtube > loading > search > ? > Istambul Aku Datang > loading > start ;')
Hahaha Save bajet.

Teringin sebenarnya nak tengok cerita  ni. Yelah asyik tayang kat iklan je. Tak main le.
Nak full movie punya. So, thank you Youtube. And banyak juga yang komen. Kebanyakannya
negatif. The story is blah blahh blah. Entah le. Tengok sendiri le. Nak komen tak tengok
habis lagi.


No comments:

Post a Comment