Hujan Itu Hujan Rahmat



Assalamualaikum. Haiiiih #mengeluh Pagi-pagi buta ni ada ke orang yang still
online ?? Bertemankan katak yang kat luar takhabis habis duk buat karaoke/ 
konsert memanggil hujan. .. '' hujan oh hujan kenapa kau tak turun, .. " 
Saja jee ni aku menyibuk nk jgk hupdate blog. Lepas ni aku lesap la sebulan then 
ada balekk. kuikui2x Nak buat macam mana musim sekolah dah nak bermula 
dan 'saya' masih budak sekolah. Alhamdulillah akhirnya siap juga aku menyiapkan 
pengeditan skin. Adush! BM hancoss! cincai mincai sekali. Masih mengekalkan 
theme warna favourite ku : biru plus grey/white. Simple & kemas. Sebenarnya aku 
ada story nak mory kat sini. Tapi tunggu next entry lahh. 

Kat sini (dungun) hujan takhenti henti. Takpe lah, hujan rahmat : ) Mandi hujan aku
hari ni. Kebetulan ada saudara bertunang. Kedek-kedek aku ikut mak aku. Punya le
lama nak tunggu rombongan lelaki sampai. Naik bosan jugak aku dibuatnya.
Tapi muka kena nampk cool . Takbaik kat majlis org ni : D Smpai pukul 2 lebih. Pukul
3lebih baru bertolak pegi bandar nak beli barang untuk KEMBALI KE SEKOLAH.
Sperti biasa. Makanan didahulukan Kepuasan diutamakan . hahaha Nmpk sangat xde
kena mengena. PuiiiyyY : P *Ya Allah xsenonohnya Okeyfine xjadi pulak sebab hujan
lebat. Nak hangkut barang macam mana? nak redah hujan lagi tambah-tambah 
parking pulak penuh. Petang tadi, ayah aku ajak keluar jugak. 
Hujan ke takhujan ke redah je. ..

Sesungguhnya memang basah kuyup aku jadinya. ketarr ketarrrR SEJUK
Balik rumah terus serbu bilik air. LOL hahaha okey Over pulak aku cerita smpai 
ke bilik air. Stop here. Moga kita semua mendapat perlindungan dariNya. 
Assalamualaikum .. 

No comments:

Post a Comment