Bila Tangan Dah Keras. Apa Dah Jadi Ni??

<< itu tangan saya ;P >>

Assalamualaikum semua. Okey, tangan aku sememangnya dah kaku/keras. Akibatnya, nak
menulis pun takbest. Xsyiioo0k lee.. Aduhh! homework bertimbung macam gunung weyh! Tapi,
tangan ni pulak rasa 'pelik' bila nak menulis. Ni mesti sebab banyak menaip nih! hahaha Takpe,
slowslow : ) walaupun dah dekat hujung bulan 11. Senior sekolah aku dah meninggalkan
'bumi SAHUT' yang tercinta tuh. So maknanya, aku dah, senior? kuangkuangkuang Kena
jadi contoh lee lepas nih! control sikit perangai. hahaha SPM ==' Go Batch 96 0913 : D

Wah! Taring harimau dah tumbuh balekkk! Alhamdulillah : ) tahniah wahai Sang Harimau Malaya!
Teruskan. 1hb lawan Indonesia. Oh! Garuda?! Harimau, ngauuUmm #dengan muka ganas 
Takde apa dah nak bebel, cuma sekarang ni ntah tak tau angau pulak dengan si Johnie@Jonghyun
CNBlue : ) Wah Collin! Collin? Kenapa Collin? Hah! try le tengok drama A Gentleman's Dignity.
si Johnie ada ;0) Comell giler dia. Okey, Nak teruskan berusaha 'melembutkan kembali tangan
yang keras ni. 

No comments:

Post a Comment