The Amazing Friendship Ever



Assalamualaikum..
Nampaknya dah menjadi kebiasaan kalau esok nak balik asrama, sehari sebelum tu mesti aku update blog. InsyaAllah kalau rajin.. hehe Dan waktunya memang lah tengah pagi buta.. burung hantu katakan.. Barang tak packing lagi.. Sesungguhnya berat sungguh tangan ini nak mengangkut baju2x & barang nak masukkan dalam beg.. Hanya Allah je yang tahu serta bagi golongan-golongan yang senasib dengan ku.. hihihi Dugaan hidup betullah.

Disebabkan kemalasan melanda diriku tuk packing, so aku on kan lappy yang sentiasa on pun sebenarnya. Search Youtube vid pasal JOZAN. Usha punya usha terjumpa satu vid ni.
Title: JOZAN- Jangan Pisahkan

Tersentuh gila beb tengok video ni. Terharu tengok persahabatan yang diorang jalin.. start drpd Raja Lawak S1 sampai lah sekarang. 

Tiba-tiba teringat pula persahabatan aku dengan kawan aku. Sesungguhnya aku impikan persahabatan macam ni. Susah senang bersama.. Sekepala... Mcm adik beradikk.. "Ya Allah, kurnkiakan lah persahabatan yang utuh dan teguh serta diredhaiMu Ya Allah. Kurniakan aku seorang sahabat yang benar-benar boleh bersama denganku, boleh menerima segala kekurangan diriku, tetap setia susah senang bersamaku Ya Allah.. Aku amat memerlukan dia sebagai teman sejatiku yang kekal abadi.." Amin Ya Rabbal Alamin.

2 comments:

  1. :')...tiada sesiapa pun yang perfect kat dunia ni..:) i'm always be your frenz..forever!!:)

    ReplyDelete
  2. thank you for be my friend, now and forever , untill jannah :)

    ReplyDelete