Saya Halalkan


Naik F4 baru aku dapat rasa nikmat dapat homework timbungII.. tenkiu cikgu :) Today, aku nak story mory pasal seorang hamba Allah ni.. Ofcourse pompuan.. 
Ceritanya camni, haritu aku nak tempah header.. Ramai juga laa mangsa aku... Habis org aku tanya,

"boleh tempah header ke x?" 

Then, sampailah giliran DIA.. Antara ramaiII, DIA sorang je yg reply message aku kt FB. Message pertama yg aku hantar bertarikh, 4 Dis 2011. Ok, DIA tanya aku nak header macam mana.. font jenis ape blah blah blah..... Done kat situ pasal rupa header.. Aku tanya DIA bila boleh siap. DIA kata hari ni jugak (4 Dis 2011). Aku kata la express nya.. Then , DIA says : 

"okeyy , saya akan buat kalau org bayar dulu . sebab dah banyak kena tipu ." 

Aku pun cakap okey aku bayar topup! Maxis! Pastu aku kasi no kod pin.. Taklame tu DIA reply.. Okay DIA pun buat sekarang.. Aku pun cakap la , dah  taksabar nih! *time ni mmg aku eksited gile* Pastu blah blah blah.. sampai lah DIA reply and tunjuk kt aku okay ke tak header yg dia bt tu.. dia pun kasi pic.. Beb! Sorry to say lah! header tu langsung tak menarik & mmg xlawa..

"Aik! header dia lawa siap ad gambar idol 2PM lagi.. Tapi yg dia buat tuk aku, langsung xkena/ xlawa. Pelik bin Ajaib!"  

Aku pun decide suh dia tukar font and baiki header tuh.. time tuh aku tol2 menyesal.. nasi dah jadi bubur.. sabar jelah. DIA reply, nk header camane..aku pun takreply.. Iyalah dia langsung takbagi cadangan kat aku. Dahla aku still lagi new time tu! 24 Dis 2011. Aku reply aku cakap nk font jenis blah blah blah.. Aku tunggu & tunggu sampai hari ni. 12 Jan 2012! DIA still takreply. Bengang siot aku! Aku post kt wall DIA, 

"please reply my message.." 

Aku g kat blog DIA and tanya DIA mana header yang aku tempah. You know what ? DIA still xreply doe!  Sekarang aku terfikir ayat DIA yg ni , 

"okeyy , saya akan buat kalau org bayar dulu . sebab dah banyak kena tipu ."

Tuk hamba Allah yang berkenaan, saya halalkan duit RM5 saya. Walaupun awak dah mungkir janji ==' Tapi saya xkan lupa ap yang awk dh bt kt saye. Dah la umur muda lagi dah pandai menipu bagai. Apelaaa!









No comments:

Post a Comment