Hari Pertama sbg Budak F4


Baiklah.. 1st experience sbg pelajar F4.. mcm budak lain jugak.. time belajar , belajar..time rehat , serbu kantin reramai.. time balik , maka baliklah kami ke rumah masing-masing ; ) Tp, satu je yang xbetul.. belajar.. Aku xtahu lah tradisi semua sek ke hape, tp 1st day mmg budak F4 xbelajar..Cg pun just masuk kelas, kenalkan diri dorunk , talk.. blahh.. blahh.. xlama tu keluar..

Lgpun macam mana nak belajar  kalau buku teks xdapat lagi  Heksited pulak nk belajar.. KIMIA, FIZIK, BIOLOGI / LUKISAN TEKNIK

Mood nk belajar tu ade, cuma kalau org ganu ckp = tohor-tohor jee.. Campur ngn mood tohor-tohor aku tu , skang aku masih lagi pening.. nk pilih BIO ke LK .. BIO senang x ? Cg aku ckp jgn ikut kawan.. ikut kehendak hati masing-masing.. Okaylah... harap-2 aku buat keputusan yg betul 

No comments:

Post a Comment