1st Post!


Shukran-shukran . Akhirnya aku daa ada blog . Wahaaa Yey ! Memang aku ketinggalan sikit , aku tahu orang lain daa lama ada , aku je baru ada . Wahwahwah  !! budak 10 tahun pun da ada tao . Okay , nmpk sgt aku ketinggalan.

Seperti sedia maklum , ni 1st entry aku . Jadi , tak perlu la nk karang panjang lebaoo kan . Dengan kesempatan ni juga , aku nak berterima kasih kt designer of this skin *tgk kt credit* sbb design skin ni lawa giller . Tapi , aku ada laa adjust skit-2 . Bagi aku lawa je . Pandangan korunk cm ne plakk ? hehe Okay la , aku sendiri tak tahu nak post apa ni . So , sampai di sini shj utk kali ni . 

Belum terlambat lagi nak ucapkn Selam Maal Hijrah tukk semua umat Islam . 
Tahun baru mesti ada azam barukn ? So , ap azam korg ? share-2 la kt kite ,okay ?


No comments:

Post a Comment